the_king16v
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 nov 2001
- Berichten
- 64
Als ik een nieuwe contact persoon toevoeg, kan ik ook een fax nummer invullen, als ik dit doe en opslaan kies, dan maakt outlook 2 adressen aan met dezelfde naam, 1 voor email en 1 voor fax.
Als ik nu een nieuw bericht wil maken, en op contactpersonen klik, komen er 2 dezelfde namen tevoorschijn, ik kan dus niet zien, welke voor email is en welke voor fax.
kan de naam gewijzigd worden voor 1 van de 2, of ander idee? Ik wil graag zien welke voor de email is en welke fax, de kolommen kunnen volgens mij ook niet aangepast worden...
of kan de view aangepast worden, als je een nieuw bericht maakt, dan bij contact personen de naam wil selecteren
Als ik nu een nieuw bericht wil maken, en op contactpersonen klik, komen er 2 dezelfde namen tevoorschijn, ik kan dus niet zien, welke voor email is en welke voor fax.
kan de naam gewijzigd worden voor 1 van de 2, of ander idee? Ik wil graag zien welke voor de email is en welke fax, de kolommen kunnen volgens mij ook niet aangepast worden...
of kan de view aangepast worden, als je een nieuw bericht maakt, dan bij contact personen de naam wil selecteren
Laatst bewerkt: