Contactpersonen van verschillende accounts terug uit elkaar halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frank5555

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2010
Bij het samenvoegen van 2 accounts in Windows Live zijn de contactpersonen ook samengevoegd. Hoe krijg ik die van de 2de account er terug uit ?

Bedoel je in die mailsoftware? Of messenger? of gewoon online in je hotmail? Online staat er onder het menutje manage de optie "clean up" waarmee automatisch de dubbele gevonden worden. Zoiets vind je waarschijnlijk ook in de mailsoftware. Messenger is wat dat betreft een raadsel, maar zit die niet gekoppeld aan je contacten in hotmail?

succes!

Dank u voor uw reactie !
Het zijn geen dubbele contacten, maar wel van 2 verschillende accounts, in Windows Live Mail.
Dit is een mailprogramma dat op uw pc staat, en dat je ook online kan opvragen.

Laatst bewerkt:
Dan snap ik niet wat je bedoelt :D het online opvragen van windows live wel overigens.. Bedoel je niet gewoon het inloggen op je mailaccount? Anders ben ik erg benieuwd hoe jij het programma windows live mail online gebruikt!

Windows Live mail is geïnstalleerd op de pc en Windows Live staat online. Die twee staan in verbinding met elkaar.

Volgens mij is wat ik versta onder hotmail hetzelfde als wat jij windows live noemt? Mocht dat zo zijn dan kan je wanneer je in de inbox van je email bent linksonderaan bij messenger naar contacten (of contacts als je taal op engels staat) Je krijgt dan gewoon een lijst met contactpersonen waar je diegenen die je eruit wil aan kan vinken en vervolgens verwijderen ;)

Ik heb het gevonden. De contactpersonen staan onder elkaar van 2 accounts gewoon omdat iemand onder zijn naam zich heeft aangemeld. Als deze persoon zich terug afmeldt verdwijnen zijn contactpersonen automatisch.
En inderdaad tegenwoordig noemt dat Windows Live Hotmail.
Bedankt voor uw reacties !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan