Contactpersonen verdwijnen van lijst in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Heeft iemand ook dit probleem? Ik had gisteren 289 contacts in mijn lijst en vandaag ineens maar 288:confused: Het rare is, ik mis niet meteen iemand, maar toch weet ik zeker dat er iemand verdwenen is. Passwoord en geheime vraag is gisteren nog veranderd. Is het misschien zo dat als iemand jou verwijdert, dat die persoon dan ook van jou lijst verwijderd wordt?(instelling ofzo) Vind het maar vervelend:confused:

Nee als iemand jouw verwijderd blijft die persoon bij jou gewoon staan.

Om welke versie gaat het??

Ik had dat ook. Nadat ik messenger ge updated had, was de helft van mijn contacts uit mijn lijst verdwenen. :mad:

het is weeral zo:mad: Gisteren nog eens gekeken: ik had er 289!! Ben het heel zeker. Kmeld me vandaag aan, heb er nog maar 286. en ik weet totaal niet wie er weg is:(. Ik had gisteren ook nog mijn contactpersonenlijst opgeslagen. Als ik die weer wil importeren, gebeurd er niets en blijft hij op 286 totaal. Het is echt enorm frustrerend. BTW kheb vorige week passwoord en geheime vraag veranderd.

:edit: ik heb gisteren persoon 289 toegevoegd, het was blijkbaar weer op hetzelfde getal zie ik nu ineens...

Laatst bewerkt:
contactpersonen kwijt...

Je contactpersoon heeft je geblokkeerd. Dan krijg je, afhankelijk van de contactpersoon, een berichtje hierover. Dan sta je als geblokkeerd bij degene die je wilt toevoegen. Na een uur pikt de server van messenger dat op en verwijdert de contactpersoon automatisch..........................

groet
Janus:p

Laatst bewerkt:
Dit kan toch niet. Want ik heb nog contactpersonen staan die mij hebben geblokkeerd en verwijderd. Dus dat klopt niet(het is weer gebeurd, nog maar 285 en paar dagen geleden had ik er 287)

:edit: ohja volgens mess is de nieuwe limiet 600, dus daar zit ik nog lang niet aan;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan