Contactpersonen waarmee een agenda was gedeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

SimonMeeuws

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mei 2013
Berichten
3
Goedendag,

Ik werk met Windows 8 en Office 2013. Ik heb in Outlook diverse contacten staan waarmee ik eerst een agenda deelde. Dat doe ik nu niet meer, maar hoe krijg ik deze contacten verwijderd? En meer belangrijk hoe stop ik het delen, want als ik een contactpersoon aanvink dan zie ik nog steeds haar of zijn agenda. Dat kunnen die contactpersonen dan natuurlijk ook! Hoe stop ik dat?

En is het mogelijk als ik meerdere emailadressen heb ( met agenda ) de agenda volledig uit te schakelen? Of dezelfde agenda in 2 of meer email accounts gebruiken?

Alvast mijn dank

Simon
 
Hallo Simon. Ik zal proberen weet niet of je er wat aan hebt. Dit is ook het enige zinnige wat ik vond over het hoe en wat, maar of je probleem erbij staat weet ik niet. Heb het niet helemaal doorgelezen. Ik las wel iets over taken/vastzetten/losmaken/korte weergave enz enz. Misschien is het verder wel een nuttige tip site voor nog meer probleempjes. Ik las ook iets over herinneringen daar staat ergens een vinkje bij. Afin snuffel een even rond, nou ja even. :confused: Klikje en lees meer. Succes.
 
Eh, wat jammer dacht je te helpen. Ik heb zelf geen outlook 2013, maar wellicht kun je hier toch verder mee. Iets met machtigingen en prive, aan en/of uitvinken. Lekker moeilijk zeg. Ik kwam hierop uit. Klikje En toen klikte ik hierop Prive items Nu hoop ik het voor je dat je ermee weg komt. Zucht. :(
 
Ls,

Ik zit nog steeds met het bovenstaande problem. Ook zoeken op Internet heft nog niet tot resultaat geleid. Heeft er nog iemand suggesties?

Alvast mijn dank

Simon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan