contactpersonen wel ingevoerd, toc h zoek?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik outlook7. regelmatig voer ik nieuwe contactpersonen in (jammer dat dit niet meer automatisch kan zoals in eerdere versies, of zie ik een optie over het hoofd?) maar vaak vind ik ze niet meer terug. niet als ik adres ga typen, maar ook niet als ik AAN:-toets gebruik. sommigen zeggen dat het ligt aan feit dat adressen twee keer ingevoerd zouden zijn, er zou zelfs sprake zijn van twee of meer adresbestanden. Feit is dat ik er niet in geslaagd ben de adressen van Windows Live Mail over te zetten, ik heb ze, bij stukjes en beetjes, allemaal handmatig in moeten voern.
hoe het komt weet ik niet. Maar herkent iemand dit probleem, en vooral, hoe kan ik dit oplossen?
wie kan helpen? graag hoor ik!

Klik in de mappenweergave met de rechtermuisknop op 'Contactpersonen' en kies in het snelmenu op 'Eigenschappen'
Tabblad 'Adresboek van Outlook'
... en kijk of er een vinkje staat bij: Deze map weergeven als een E-mailadresboek

Klik in de mappenweergave met de rechtermuisknop op 'Contactpersonen' en kies in het snelmenu op 'Eigenschappen'
Tabblad 'Adresboek van Outlook'
... en kijk of er een vinkje staat bij: Deze map weergeven als een E-mailadresboek

dag, ik zie het snelmenu Eigenschappen niet..... en nu?

Ehh ... je hebt het over Outlook7, maar dat bestaat helemaal niet.
Dus: bedoel je nu outlook uit het msoffice-pakket?

Zo ja: goed lezen.

Klik met de rechter-muisknop op de map 'Contactpersonen'
Er verschijnt een snelmenu.
Klik in dit snelmenu op de optie 'Eigenschappen...' (de laatste of onderste optie)

Overigens kan dat ex- en importeren prima, mits je het veldscheidingsteken wijzigt door geëxporteerde csv-bestand even te openen in kladblok en de puntkomma's te vervangen door komma's.
Bij het importeren in Outlook zorg je dat je bij stap X kiest voor 'Aangepaste velden toewijzen, omdat niet alle veldnamen in WLM gelijk zijn aan die in Outlook.

Laatst bewerkt:
Ehh ... je hebt het over Outlook7, maar dat bestaat helemaal niet.
Dus: bedoel je nu outlook uit het msoffice-pakket?

Zo ja: goed lezen.

Klik met de rechter-muisknop op de map 'Contactpersonen'
Er verschijnt een snelmenu.
Klik in dit snelmenu op de optie 'Eigenschappen...' (de laatste of onderste optie)

Overigens kan dat ex- en importeren prima, mits je het veldscheidingsteken wijzigt door geëxporteerde csv-bestand even te openen in kladblok en de puntkomma's te vervangen door komma's.
Bij het importeren in Outlook zorg je dat je bij stap X kiest voor 'Aangepaste velden toewijzen, omdat niet alle veldnamen in WLM gelijk zijn aan die in Outlook.

je hebt gelijk, ik bedoel outlook in windows7!
als ik dat open zie ik aan linkerzijde een drietal mogelijkheden: agenda, email en contactpersonen. Als ik dáár klik komt er geen menu met die mogelijkheden. moet ik elders zijn?

Tweede vraag: kan het kloppen dat als een contactpersoon twee keer is ingevoerd, er geen enkele invoer meer zichtbaar wordt?

je hebt gelijk, ik bedoel outlook in windows7!
als ik dat open zie ik aan linkerzijde een drietal mogelijkheden: agenda, email en contactpersonen. Als ik dáár klik komt er geen menu met die mogelijkheden. moet ik elders zijn?

Tweede vraag: kan het kloppen dat als een contactpersoon twee keer is ingevoerd, er geen enkele invoer meer zichtbaar wordt?

Opnieuw: Outlook uit het MsOffice-pakket ..... ? Zo ja, welke versie van het MsOffice-pakket?
En: klik je met de rechtermuisknop op Contactpersonen?
En: nee je kunt tweemaal dezelfde contacpersoon invoeren alleen krijg je dan tijdens die tweede keer wel een melding/vraag of je dat écht wilt.

het gaat om microsoft office professional plus 2010.
ik ik klik idd met de rechtermuisknop en heb dan de keus, in nieuwe venster openen en opties van het navigatiedeelvenster. daarin geen opties!

Hoi,

Kan je niet verder helpen.
Kennelijk is Outlook 2010 zodanig gewijzigd t.o.v. 2007 dat de sinds vele versies gangbare opties in het geheel niet meer werken.

toch dank
maar hoe kom ik tot oplossing?/

wie helpt?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan