contactpersonen wlm 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
vandaag heb windows live mail 2012 geinstalleerd in windows 8.1

mijn vraag is:
waar vind ik de contactpersonen, want de map C:\Users\bibel_000\Contacts is leeg

als ik op het icoon contactpersonen in wlm klik dan zie ik wel mijn contactpersonen/emailadressen

dus waar staat die map met de emailadressen op mijn HD (C schijf)

Oh dat is niet zo prettig. Heb je geen backup gemaakt?

Heb je nog een Hotmail account ook, wellicht kun je ze daar dan vinden.

Heb je nog een webmail bij je provider (bijv Ziggo of zo), wellicht daar ook.

Heb je ook een outlook account, wellicht daar eens kijken. Je weet wel iemand At outook. com

Het zijn zomaar wat ideeen.

Wat had je voorheen dat heb je niet vermeld.

Oh wellicht iets makkelijker direct hier naar toe te gaan als je dat al ooit eens gedaan hebt.

Klik

ik heb mijn emailadressen wel geimporteerd, nadat ik ze geexporteerd had als csv bestand, voorheen werkte ik met een andere pc met windows 7, hierop gebruikte ik windows mail ipv windows live mail, heb nooit een MS account gehad, ik begrijp dus uit je antwoord dat de contactpersonen online staan bij MS :-( en dus niet op je eigen pc in de map contactpersonen (C:\Users\bibel_000\Contacts), deze map is dus leeg ! en dat vind ik vreemd, waarom maakt wlm een map aan die toch leeg blijft,
als ik dus in windows live mail klik op het icon contactpersonen zie ik dus
ScreenShot041.jpg

Omdat Windows Mail bij Vista hoort. Ik denk dat het exporteren fout is gegaan.

Dus in die Vista de contact personen exporteren als .csv bestand en daarna (via een usb-stick of zo) importeren in WLM van Win7.

Dat had zo gemoeten.

Maar dat kan niet meer denk ik, of heb ik hier geen gelijk in.

Maar heb je een Hotmail en/of webmail. Dat kan nog je redding zijn zo als ik al in mij eerste bericht schreef.

Probeer a.u.b. alle vragen te beantwoorden, zodat ook andere helpers je zo goed mogelijk proberen te helpen. ;)

Die bibel ooo|contacts enz enz is/blijft leeg ga daar maar van uit. :(

Laatst bewerkt:
n.m.m is er een misverstand.........................ik heb de emailadressen wel kunnen importeren in WLM 2012 en kan ze ook gebruiken zoals te zien is in de schermopname die ik toevoegde in het vorig bericht;
wat ik vreemd vind is dat de map Contactpersonen leeg is/blijft, daarom was mijn vraag waar staan die adressen dan wel op mijn pc.
heb intussem begrepen dat die online staan, adressen worden opgeslagen op een server via microsoft, gekoppeld aan emailadres, maar ik heb geen MS account, alleen gmailaccount

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan