contactpersonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben1956

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2006
Hallo, kan iemand me helpen met een vreemd probleem met Live Messenger?
Als het goed is worden de contactpersonen op de PC gesynchroniseerd in de map C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Contacts en/of in de map C:\Documents and Settings\<gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Contacts
Dit gebeurt bij mij niet meer, de mappen worden niet aangemaakt. Ik heb Windows Live volledig verwijderd, ook alle mappen en registerverwijzingen en toen alles opnieuw geïnstalleerd, het mocht niet baten.
De informatie in het menu extra->opties->privacy is niet meer goed en wordt niet meer bijgewerkt, dus ik kan niet zien wie mij heeft toegevoegd en op wiens lijst ik wel of niet sta. Daardoor al gevraagd waarom iemand mij niet meer op de lijst had, terwijl dit wel zo is. Deze persoon ziet mij online, start zelf een gesprek met mij, maar ik zie hem niet als iemand die mij heeft toegevoegd.
Inloggen op een andere pc met andere windows versie en daar op msn gaf hetzelfde resultaat.
Dan is het probleem niet pc-gebonden, helpt het leegmaken van de mappen contact en windows live contacts ook niet.
Mijn vermoeden is dat er iets mis is met de synchronisatie van de live contactpersonen database. Weet iemand hier iets van????
Grtz, Ben

Heb zelf een soortgelijk probleem.. Ben heel beniewud naar een mogelijke oplossing. Ik heb ook een persoon in mn lijst zitten met wie ik gewoon gesprekken voer, maar die mij volgens Windows Live (extra-opties-privacy) niet heeft toegevoegd. Ik kan die persoon bij privacy ook verwijderen, alleen zou moeten kunnen bij personen die jou niet in hun lijst hebben.. Hoor graag hoe we dit probleem kunnen oplossen en de lijst met toegevoegde contactpersonen wel juist kunnen krijgen.

Het enige dat ik er nog aan toe kan voegen is dat die andere pc waar ik het op probeerde hier bij mij in hetzelfde netwerk staan, de één bedraad en de ander draadloos. Dus misschien iets met de router???? Maar waarom dan eerder niet? Ik heb niets veranderd.
Helaas geen verdere reacties hier, ook niet op mijn mail aan de windows live helpdesk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan