contactpersonenlijst vol ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

koenrose

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo allemaal,

Ik krijg bij msn steeds het bericht nu dat mijn contactpersonenlijst vol is en dat ik geen mensen meer kan toevoegen.

Heel vervelend, want ik heb mar 69 mensen in mijn lijst staan.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar bij andere versies geeft hij dezelfde melding.

Wie kan me helpen?

Gebruik je Outlook?
Heb je veel mensen verwijderd? (zonder te blocken?)

Via Msn Messenger venster - Extra - Opties - (tabblad) Privacy
zie je iedereen die je in je lijst hebt (of had).. rechtermuisklikken op de rechterlijst en dan verwijderen....

Misschien dat dit zal helpen ..? :)

al opgelost

Ik ben inmiddels achter de oplossing.
Ook microsoft support service wist na diverse mailuitwisselingen het antwoord niet.

De truc:

Ook al heb je maar 67 personen in je msn lijstje staan, kan het toch zo zijn dat je geen mensen meer kunt toevoegen.

Dit is het geval wanneer je adresboek van hotmail vol zit. Ook ik wist niet dat deze vol kon raken. Je krijgt er ook geen melding bij dat deze vol zit.

Het vervelende van de nieuwe versies van msn is dat wanneer je iemand toevoegt, zijn gegevens automatisch opgeslagen worden in je hotmail adresboek.
Daardoor is dus de mijne vol geraakt.

Nu wis ik dus steeds mensen in mijn hotmail adresboek en kan vervolgens weer mensen toevoegen aan mijn msn messenger. Het verwijderen van deze mensen uit het adresboek gaat trouwens zeeeeeeer traag.

Dank je!

Koenrose,

2,5 Jaar nadat je het gepost hebt, is er nog iemand die errug blij is met je bericht! Ik had hetzelfde probleem, kon ook geen oplossing vinden, en door je bericht hierboven is het nu opgelost. Ontzettend bedankt!

Trouwens wel raar hoor dat dat zo werkt. Maar goed, dat ligt bij Microsoft natuurlijk.:D

Marcel.

ik heb zo beetje alles al geprobeert en kom er maar niet uit
dat adresboek van hotmail blijft mij een raadsel
heb het bij hele groep geprobeert te legen, zag er goed uit en kon weer mensen toevoegen
wat bleek een dag later dat die hele groep ook uit me msnlijst was verdwenen :S
iemand enig idee
bij voorbaad dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan