Contactpersoon auteur automatisch invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartV

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2005
Folks,

ik zou in mijn contactenlijst willen aangeven wie voor welk contact verantwoordelijk is.
Had gedacht dit met het veld bv Auteur te doen, maar hoe kan dit automatisch (voor nieuwe contacten) gebeuren?

anyone has a clue?:thumb:

grtz,
Bart.

Extra info

Als je een contactpersoon opendoet (btw het is outlook 2003), naar het tabblad alle velden gaat, en de categorie Alle documentvelden selecteerd, staan er 2 interessante (in dit geval dan toch) velden tussen:
Auteur en Laatste auteur.

Dit zijn dus degene die interessant zijn voor mijn probleem, maar ik kan ze zowieso al niet veranderen, en dan nog zou auteur automatisch moeten ingevuld worden met bv. de gebruikersnaam (zoals bv bij een word document het veld Auteur automatisch wordt gevuld met de gebruikersnaam).

Iemand enig idee? :rolleyes:

Extra info

Als je een contactpersoon opendoet (btw het is outlook 2003), naar het tabblad alle velden gaat, en de categorie Alle documentvelden selecteerd, staan er 2 interessante (in dit geval dan toch) velden tussen:
Auteur en Laatste auteur.

Dit zijn dus degene die interessant zijn voor mijn probleem, maar ik kan ze zowieso al niet veranderen, en dan nog zou auteur automatisch moeten ingevuld worden met bv. de gebruikersnaam (zoals bv bij een word document het veld Auteur automatisch wordt gevuld met de gebruikersnaam).

Iemand enig idee? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan