Contactpersoon is online maar staat offline in de lijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordan47

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Ik heb sinds een paar dagen dat ik mensen toevoeg en zij dan accepteren maar ze zien mij wel online maar ik zie hun offline in mij lijst. Ik ga dan bijvoorbeeld op ebuddy en dan zijn ze wel online.

Ik kan pas met die persoon praten als die een chat begint met mij maar ik kan bevoorbeeld verder niks aanklikken geen buzzer of wink etc.

Je hebt wel de volledige msn gedownload van Microsoft zelf?
Ben dit probleem ook wel eens tegengekomen, maar dat kwam omdat ik een of andere msn ergens van een website had geplukt, of je hebt nog een oude versie.

Nee, dat kwam gewoon omdat een of andere idioot een script er in had zitten dat mijn msn kon beïnvloedden.

ze hebben mij niet geblokkeerd als dat is wat je bedoeldt en ik heb complete versie gedownload.

wat mij wel opviel was dat die personen die offline stonden maar wel online waren geblokt stonden terwijl ik dat niet had gedaan.

Laatst bewerkt:
Als ik mensen heb toevoegd laad ie vet lang ongeveer een minuut daarna krijg ik een bericht je bent klaar maar er staat bij dit.

De windows live service is op dit moment niet beschikbaar ... wordt toegevoegd zodra de service weer beschikbaar is. Je hoeft verder niks te doen (( ik denk dat dit het probleem is maar wat moet ik er aan doen?))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan