Contactpersoon toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yannickvd

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2005
Ik heb msn 7.0 en heb maar 149 contactpersonen, ik kan geen contactpersonen meer toevoegen, er komt steeds op je contactpersonenlijst is vol, dit kan toch niet, normaal kan je toch 300 mensen toevoegen ???

Geplaatst door Freakiej
Normaal kan je 150 mensen toevoegen.
Kijk hier voor patch: link
Freak, misschien werk jij nog met versie 4, maar Yannickvd zit op versie 7.0 en ik zelf op versie 7.5.

Vanaf 7.0 zou het inderdaad 300 moeten zijn.

Installeer MSN Messenger even opnieuw:

Even verwijderen en dan opnieuw opstarten. Daarna even controleren of de map van MSN Messenger ook weg is (C:/Program Files/MSN Messenger).
Download, installeer en draai ook even een registercleaner: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=217684 (punt B). Even een aantal keer draaien tot er niks meer wordt gevonden.

Nog een keer opnieuw opstarten.

Daarna even de goede versie downloaden en opnieuw installeren: http://messenger.msn.com/xp/downloadDefault.aspx?mkt=nl-nl even naar beneden scrollen. Daar kan je het besturingssysteem wijzigen.

Succes:)

De patch die Freakiej bedoelt is een patch voor MSN Messenger 4.x. Jij vertelt in je eerste bericht dat je versie 7.0 gebruikt. Ik gebruik zelf ondertussen 7.5.

• Verwijder MSN Messenger 7.0 via start->configuratiescherm->software.
  • Start de computer opnieuw op.
  • Controleer of de map van MSN Messenger weg is (C:\Program Files\MSN Messenger). Wanneer die er nog staat even verwijderen.
  • Download en installeer CCleaner. Daarna even het register opschonen. Zie hiervoor de volgende handleiding (punt B): http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=217684 Draai de registercleaner van CCleaner net zolang tot er niks meer wordt gevonden.
  • Start opnieuw op.
  • Download en installeer de nieuwste versie van MSN Messenger van messenger.msn.nl.
Succes:)

Ik ben niet zo bij de tijd volgens mij :cool:
Sorry voor de valse info, zal volgende keer verder kijken dan m'n neus lang is! :confused:

Geplaatst door Freakiej
MSN 4.x downloaden en de patch miss :D :D :D
Droom jij even verder:p

Welke Windows heb je Yannickvd?
Welke MSN Messenger heb je nu?

hallo

hallo beste mede forumleden

ik heb een grootprobleem voor mijn eigen..
als ik iemand wilt toevoegen op msn dan zegt hij De contactpersoonlijst is vol verwijder een contactpersoon uit de lijst en probeer het op nieuw..

nou ik verwijder een stuk of 10 mensen en nog steeds blijft hij het aan geven:confused:

ben echt radeloos wie kan mij helpen:confused:

Oplossing!

Ik had dat probleem ook, en heb net op deze site gezocht naar een oplossing, en heb 'm gevonden! Op een andere pagina hier staat dat dat komt doordat je Hotmail-adressenboek dan vol zit. Ik heb net wat mensen uit die lijst verwijderd, en zie: ik kan weer personen toevoegen op Messenger!

Hoe zit dat? Wel, bij de nieuwere versies van MSN Messenger worden contactpersonen die je toevoegt aan je MSN-lijst, ook automatisch toegevoegd aan je Hotmail-adressenlijst. Vandaar dus. Effe die lijst opschonen dus en dan zou het probleem verholpen moeten zijn!

Marcel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan