contacts

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiliamo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2008

Outlook 2003 .

Ik zit met het volgende probleem: In outlook heb ik ongeveer 150 contacts erin staan.

deze staan zoals gewoonlijk in alfabetische volgorde, en ook voleldig ingevuld.

Las ik nu een mail wil versturen ,en ik klik op nieuw aan contactpersonen.alleen als ik daar dan ga zoeken staan ze er niet allemaal in.sommige letters zoals de contactpersonen met o in de naam.

is er een manier om eerst een export van de contactpersonen te maken en dan opnieuw te importeren?

alvast dank,

wiliam

Hoi,

Probeer het eens in het Nederlands uit te leggen, en ook iets duidelijker.

Gr. Martijn

het probleem: al ik contactpersonen bekijk(gewoon bij outlook contactpersonen) dan staan alle contactpersonen er in.

als ik dan nu druk op nieuw,mail,aan contactpersonen ,en dan ga zoeken op bepaalde personen dan zie ik ze er niet tussen staan en ,ook niet met zoekfunctie

Outlook 2003 .

Ik zit met het volgende probleem: In outlook heb ik ongeveer 150 contacts erin staan.

deze staan zoals gewoonlijk in alfabetische volgorde, en ook voleldig ingevuld.

Las ik nu een mail wil versturen ,en ik klik op nieuw aan contactpersonen.alleen als ik daar dan ga zoeken staan ze er niet allemaal in.sommige letters zoals de contactpersonen met o in de naam.

is er een manier om eerst een export van de contactpersonen te maken en dan opnieuw te importeren?

alvast dank,

wiliam

http://office.microsoft.com/nl-nl/outlook/CH063566561043.aspx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan