contains unauthenticated content.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rieke2405

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2011
Hallo, Ik denk dat mijn vraag te maken heeft met beveiliging. Bij het downloaden van Itunes (en het installeren daarvan op mijn notebook) krijg ik rechts onder in het scherm, naast het veiligheids slotje een rood uitroepteken met de waarschuwing: contains unauthenticated content. Dit is voor mij nogal onduidelijk, reden waarom ik ben gestopt met de installatie van Itunes. Kan iemand mij vertellen wat deze waarschuwing inhoudt en waarom het zich daar laat zien? Ik denk dat ik alles heb gedaan om mijn notebook te beveiligen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen want wil graag verder met de installatie.
Vriendelijke groet, Rieke

Hoi,
de melding die je krijgt betekent letterlijk "bevat niet geverifieerde inhoud". Als het verder legale software is hoef je je geen zorgen te maken. Het is wss een melding van je antivirussoftware? Sommige antivirussoftware geeft nogal eens te snel een waarschuwing af, wat gebruikers in verwarring brengt of onzeker maakt.

Laatst bewerkt:
Hoi Mik,

Dank je voor je reactie. Ik vermoedde ook al dat het iets te maken zou kunnen hebben met mijn antivirussoftware en had deze vraag al gestuurd naar de helpdesk van deze avsoftware, maar ik heb geen reactie ontvangen. Vandaar dat ik hem hier plaatste. Itunes lijkt me legaal, dus het komt goed. Thanks, ik kan weer verder.
Rieke

Graag gedaan en succes verder. :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan