CONTENT.IE5 verwijderen ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Machpiya

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2004
Hallo,
Ik ben tot de vaststelling gekomen dat er in deze folder die onder Temporary Internet Files staat ontzettend veel files staan... Wel meer dan 100.000 !!!
Als ik via internet opties bestanden verwijderen doe, dan verdwijnen wel de gewone temporary internet files, maar die CONTENT.IE5 blijft bestaan....

Hoe kan ik dit toch verwijderen zonder dat er problemen ontstaan rond het gebruik van internet ??

Bedankt !!
Manuella

In die map komen gewoon de tijdelijke internet-bestanden, om deze map een beetje leeg te houden: In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd, aanvinken "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten." Je kan eventueel de map qua mb's wat kleiner maken. In IE/Extra/Internet-opties, tabblad Algemeen, klik bij Tijdelijke Internet-bestanden op Instellingen.

Maar op de manier van gezina kan het ook, alleen zal het dan wat langer duren voordat je PC ze verwijderd heeft. DiskCleaner is daar wat sneller in.

Ik heb zelf de maximale groote van de Temp Int. files ingesteld op 55 MB.

De instelling die Gezina aanhaalt "De map met tijdelijke Internet-bestanden leegmaken wanneer de browser wordt afgesloten" is bij mij reeds ingesteld... en ook de grootte van de map is bij mij heel klein.... staat op 5MB...

Ik zal die Disk Cleaner eens uitproberen.

Bedankt alvast !!

Manuella

5 MB is heel erg weinig... zou hem toch minimaal op 30 of 40 zetten oid

Heb net die Disk Cleaner gedownload en laten draaien.... maar de CONTENT.IE5 staat nog steeds even vol.....:confused:

Ik zal de grootte van de map aanpassen... waarom is het eigenlijk beter dat ie wat groter is dan wat ik had ingesteld ???

Anders wordt je internet lekker sloom, in die map komen namelijk verschillende bestanden die je vaak download (bijvoorbeeld de index van helpmij.nl :p)

en als die niet opgeslagen kunnen worden omdat het limiet dat verbiedt blijf je lekker sloom internet houden
lijkt me niet echt leuk :)

hihi... nee is inderdaad niet leuk... internetten moet lekker snel kunnen :)

tja.... eigenlijk is het me nooit gelukt om de CONTENT.IE5 verwijderd te krijgen... ook niet met Disk Cleaner....

iemand nog enig idee ??

start eens op in veilige modus, verwijder dan die map

Geplaatst door Franz
start eens op in veilige modus, verwijder dan die map

Probeer eens niet de map te verwijderen, maar de inhoud. Lukt dit wel?

Laatst bewerkt:
pfffffffffff... dat lukt.. maar het is een monnikkenwerk om meer dan 160000 files te verwijderen hoor...

zal het in stukjes moeten doen dan... iedere dag een beetje... dan kom ik er wel

Wauw :8-0: 160000 Files :(

een handige tip:

Ga eens in die map kijken met bijv. verkenner, druk de toetsencombinatie "Ctrl + A" in, en druk dan met een brede grijns op Delete. Zal wel even duren, als ze verwijderd zijn PC opnieuw opstarten en je map is leeg :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan