Continu blue screen of death?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bass073

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2009
Berichten
23
Hallo Mensen,

Ik heb probleem, mijn laptop wil niet meer opstarten. Als ik me pc aan zet start die op, komt op het WindowsXP scherm na 5 seconde blue screen of death en start die op weer nieuw op. Ik kan hem ook niet in veilige modus zetten, dan doet hij het zelfde?

Hoe krijg ik mij computer weer terug in de oude settings? Of hoe krijg ik mijn bestanden nog terug?

Graag reactie, alvast bedankt.

Bas.
 
Laatst bewerkt:
Heeft de laptop een Recovery Partitie en kun je die bereiken ? Zie evt. handleiding.

Vermeld wat gegevens over Merk , Model en Typenummer.

Recovery had ie, maar als ik met op start op System Recorvery druk, gaat die gewoon door naar Windows meteen.

HP C700 - Type: C770ED
 
Resultaat weer een BSOD ?

Zie nog de toevoeging in mijn eerste bericht.
 
wat staat er op de bleuscreen kun je er misschien een foto van maken? misschien is het een stopfout, kan zijn dat er iets meer mis is dan alleen een programma.
 
wat staat er op de bleuscreen kun je er misschien een foto van maken? misschien is het een stopfout, kan zijn dat er iets meer mis is dan alleen een programma.

Das het probl*em ervan, het scherm staat er 1 seconde en hop daar gaat die weer.

Bas
 
Laatst bewerkt:
maak je er een filmpje van en dan stuur je een frame op
 
Wat moet ik doen, bestanden overkopieren?

Nee , nog niet. Het is eventueel later een mogelijk om je bestanden weer te kunnen benaderen.

Probeer eerst eens het volgende :

Accu eruit en netspanning ontkoppelen.
Druk nu 5 maal op de Aan/Uit-knop.
Nu de accu er weer in , evenals de netspanning.
Druk Start.

Wat is het resultaat ?
 
Nee , nog niet. Het is eventueel later een mogelijk om je bestanden weer te kunnen benaderen.

Probeer eerst eens het volgende :

Accu eruit en netspanning ontkoppelen.
Druk nu 5 maal op de Aan/Uit-knop.
Nu de accu er weer in , evenals de netspanning.
Druk Start.

Wat is het resultaat ?

De XP scherm blijft 5 sec langer staan.

Bas
 
Heb je de originele recovery CD's ?

Zo ja, probeer op te starten van de CD en zoek de Repair functie.
 
Laatst bewerkt:
Bsod

Kwam volgende tegen op Security.nl :

"Als je PC steeds opnieuw opstart meteen als het BSOD verschijnt, start dan je computer op, en blijf op F8 drukken tot er een zwart scherm komt. Selecteer daar de optie niet direct te rebooten bij een BSOD. Dan kun je hem lezen."

Es proberen ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan