Hallo
ik heb een vraag sinds een paar maanden heb ik continu een piep die van me desktop pc uit de kast zelf komt
soms is het 1x soms wel heel snel 4x of 6 een piep
ik heb al nieuwe windows erop gezet alles geformatteerd enzovoorts
maar het rare is ik heb het alleen als ik world of warcraft speel
dus dat speel heb ik meerdere malen opnieuw geinstalleerd aan de resoluties zitten *****n enzovoorts niks helpt
als ik andere spellen draai bv Ghost of Battlefield 4 enzoverder totaal nergens last van
ik denk dat ik de dingen die ik moest doen zover gedaan heb en nu weet ik niet meer hoe ik dit probleem moet oplossen heb ook al op forums gezocht
of dit een probleem is die voorkomt alleen bij world of warcraft maar heb niet veel der over kunnen vinden
ik draai al langere tijd met dezelfde pc dus het lijkt me sterk dat het aan de pc zelf gaat liggen
hieronder de spec van mijn pc
intel(R) core (TM) i5 cpu 750 @2.67GHZ (4 CPUs) 3.2GHz
8 gig ram geheugen
nvidia geforge gtx 460
windows 7 besturing programma
hoop dat iemand dit probleem herkent en weet wat het kan zijn
persoonlijk kom ik uit op me harde schijf maar ja dan zou hij de piep met meerdere dingen moeten geven lijkt mij
mvg n van zetten
ik heb een vraag sinds een paar maanden heb ik continu een piep die van me desktop pc uit de kast zelf komt
soms is het 1x soms wel heel snel 4x of 6 een piep
ik heb al nieuwe windows erop gezet alles geformatteerd enzovoorts
maar het rare is ik heb het alleen als ik world of warcraft speel
dus dat speel heb ik meerdere malen opnieuw geinstalleerd aan de resoluties zitten *****n enzovoorts niks helpt
als ik andere spellen draai bv Ghost of Battlefield 4 enzoverder totaal nergens last van
ik denk dat ik de dingen die ik moest doen zover gedaan heb en nu weet ik niet meer hoe ik dit probleem moet oplossen heb ook al op forums gezocht
of dit een probleem is die voorkomt alleen bij world of warcraft maar heb niet veel der over kunnen vinden
ik draai al langere tijd met dezelfde pc dus het lijkt me sterk dat het aan de pc zelf gaat liggen
hieronder de spec van mijn pc
intel(R) core (TM) i5 cpu 750 @2.67GHZ (4 CPUs) 3.2GHz
8 gig ram geheugen
nvidia geforge gtx 460
windows 7 besturing programma
hoop dat iemand dit probleem herkent en weet wat het kan zijn
persoonlijk kom ik uit op me harde schijf maar ja dan zou hij de piep met meerdere dingen moeten geven lijkt mij
mvg n van zetten