continu geluid ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

hageman63

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
hallo, het volgende is er ineens bij mij aan de hand. na het opstarten van vista wordt er continu een geluidsfragment afgespeelt, het lijkt op een stukje uit idols o.i.d. wat mss ooit eens beke ken is bij you tube of uitzending gemist. nergen zie je een player aan staan en je kunt het niet uitzetten. daardoor kan je ook geen muziek meer beluisteren .het framens gaat er dwarsdoorheen en word telkens weer herhaald . wie kan mij helpen............???
groetjes rob

Kijk onder de Startknop van Vista eens wat er in 'opstarten' allemaal staat.

Welkom op helpmij.:)

Er is ook een map "Opstarten" in het startmenu > alle programma's.

Als óók binnen 'configuratiescherm', 'geluid(en)' bij de 'soundknop' voor het opstarten van Windows die melodie niet als standaarddeun staat ingesteld, dan vrees ik een beetje voor spyware of een virus want (be)redeneer met mij mee:

- Windows geluiden heeft bij het opstarten van Windows NIET die melodie als af te spelen deuntje standaard staan (dat heb je zojuist gecheckt als het goed is)
- De map 'opstarten' bevat geen midi of wav of mp3 als te starten bestand als Windows start,

- dan blijft er m.i. niet zo heel veel meer over. (Althans, niet een oorzaak die ik kan verzinnen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan