continu opstarten na een bepaalde tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

[btc]brutus

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2005
Berichten
8
Ok, hier gaat ie dan.

Ik heb geprobeerd antwoorden te vinden op de site maar ik kom het gewoon niet tegen. Ik heb het volgende probleem. Het begon allemaal met een voeding die het niet meer deed. Nieuwe voeding erin en klaar was klara. Hij liep weer als een speer, maar na een tijdje starte mijn pc zichzelf weer op zonder waarschuwing. Na een tijdje was ik dit natuurlijk zat en ik de heleboel opnieuw geinstaleerd. Maar hij doet nog steeds hetzelfde. Als ik op het net zit dan krijg ik een foutmelding van explorer en dan kan ik dat versturen naar microsoft. Klik ik gelijk weer op het internet icoontje dan heb ik weer i-net maar ook maar voor een paar min en dan heb ik hetzelfde probleem weer terug. Ook het instaleren van bv. een spel gaat niet echt lekker. tijdens de install loopt hij ook vast en crasht de pc. Het l;ijkt op een hitte probleem maar ook met de kast open doet hij dit. Ik dacht dat ik er van af zou zijn met een nieuwe install en alle updates maar nee ik heb nog steeds hetzelfde probleem. oja alles wat met het i-net te maken heeft crasht lijkt het wel.

ik draai op een amd 3000 met een 80 gig harde schijf in 2 partities. gewoon een 400 watt voeding en een fx5200 videokaart.

Heeft iemand enig idee wat ik nog kan doen of is mijn harde schijf stuk of mijn mobo of processor. Lijkt me niet want hij start gewoon weer op bij een reboot.

gr ej
 
Het kan ook zijn dat je geheugen defect is. Er zijn programmatjes te vinden op internet die je geheugen kunnen testen.

Wordt wel de juiste hoeveelheid geheugen aangegeven tijdens het opstarten?

Als er 2 of meer bankjes gevuld zijn kun je ook testen door er 1 of meer uit te halen. Door verschillende combinaties kun je misschien achterhalen welke defect is.

Als het er 1 is kun je proberen om er een van een vriend of zo te lenen.

Wel voorzichtig zijn met in en/of uitbouwen van de kaartjes want ze zijn nogal teer. Nooit de contacten aanraken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan