contrast en brightness

Status
Niet open voor verdere reacties.

internettt

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
mijn broertje heeft aan die knoppen zitten *****n -____-

wat is de standaard contrast en brightness....?

... kvraag me af of ie nog aan wat andere knoppen heeft gezeten... hij zegt van niet @.@

het lijkt allemaal iets te eh... "schaduw achtig" o.O

Vaag, maar met deze instellingen heb ik alles perfect op mijn beeldscherm, misschien weeten andere helpmij'ers het.:thumb:

Dit vind ik (met alle respect) een ongelofelijke vraag! De instellingen zet je zodanig totdat jij vindt dat het mooi is.
Hoeveel zout er standaard in de aardappelpan moet?! Net zoveel als dat jij lekker vindt!!!!

Dit vind ik (met alle respect) een ongelofelijke vraag! De instellingen zet je zodanig totdat jij vindt dat het mooi is.
Hoeveel zout er standaard in de aardappelpan moet?! Net zoveel als dat jij lekker vindt!!!!

maar als jij geen verstand ervan hebt en je krijgt de hrlderheid etc. helemaal niet meer goed??:)

Daar hoef je geen verstand van te hebben, je hoeft alleen maar naar je beeldscherm te kijken en te stoppen met draaien aan de knopjes als het beeld mooi is!!!!!

Hoeveel zout er in de aardappelpan moet vergt evenmin kennis van zaken, je doet er net zoveel zout in totdat je het lekker vindt.

Daar hoef je geen verstand van te hebben, je hoeft alleen maar naar je beeldscherm te kijken en te stoppen met draaien aan de knopjes als het beeld mooi is!!!!!

Hoeveel zout er in de aardappelpan moet vergt evenmin kennis van zaken, je doet er net zoveel zout in totdat je het lekker vindt.

jah... ok, jij wint!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan