Contrast heel slecht

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb een LCD scherm, en na een herinstallatie, krijg ik steeds een blauw menu met contract brightness en 1 en 2 in blokjes alleen ik kan daar niets mee. Het is wazig alsof de zon er op schijnt.
Via config al een en ander nagelopen, daar staat het allemaal goed. Of zou het LCD scherm het na 5 jaar begeven?

a. Heb je wel drivers geïnstalleerd voor je grafische kaart, na die herinstallatie?
b. Staat nu wel (na a.) de voor het LCD scherm aanbevolen/optimale resolutie en verversingssnelheid (=60 hz) ingesteld in Windows?

Tijs.

Dan weet ik het niet, en zou ik inderdaad het idee kunnen krijgen dat er hardwarematig wat mis is met de monitor. [Check evt. voor de zekerheid nog wel even de kabels.]

Tijs.

Indien het ervoor niet zo was zou je ook kunnen denken aan de inf en icm files voor de monitor, welk merk en type is het?

Reset van die monitor ook al gedaan?
En zou je een foto kunnen plaatsen, van wat je ziet met die blauwe vlakjes?

En wat voor een aansluiting gebruik je en kan de monitor indien dvi ook via die analoog gebruiken?

Het zou evt. aan een kapotte inverter kunnen liggen.

Verbinding tussen videokaart en beeldscherm.
Met een beetje handigheid zelf te vervangen.
Moeten we wel de specs. van je scherm hebben.

Het is een E-Yama. Van al een heel aantal jaren oud. volgens mij van mijn vorige pc, misschien al wel 6-7 jaar oud. Tijd om toch eens wat nieuws te kopen denk ik...
Ik kan wel zien op het scherm, maar het is wazig.
LCD scherm.
Reset monitor, hoe doe ik dat?
Blauw vlak daarin staat nu Brightness dan twee rode lijnen horizontaal.

Tja, zonder type te vermelden info inwinnen wordt lastig.

Koop maar een nieuwe, dit ding lijkt mij nog een 17", niet echt fijn om naar te koekeloeren.

Lange Pier, heb jij een groter beeldscherm?
17 JN1-S staat erop en 2004 als productiedatum.

Ik zit te denken aan een laptop maar dat zal ook wel omschakelen worden. Een groot scherm is veel prettiger en ik zag die al voor 200 euro (voor wat die waard zijn).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan