• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Controle gevraagd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredotter

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2009
Berichten
19
Een maand geleden ben ik al uitstekend geholpen op dit forum!

Zie de volgende topics voor mijn vorige vragen:

Formule om een tijdvak te checken
Standaardafwijking berekenen
Overeenkomstige standaardafwijking opzoeken

Mijn volledige werkblad is HIER te downloaden.

Voor meer duidelijkheid omtrent dit werkblad zou je mijn vorige topics door kunnen lezen.

Ik wil even gecheckt hebben of de waarde voor de standaardafwijking in cel "CM9" inderdaad gebaseerd is op de waarden van W6 voor de cases die in kolom CM met een "1" gecodeerd zijn. En of deze standaardafwijking correct is.
Dus in dit geval zou als het goed is de waarde van 3.307227 voor de standaardafwijking in "CM9" berekend moeten zijn op het cellenbereik (H49:H137).

Alvast bedankt!
 
Dus in dit geval zou als het goed is de waarde van 3.307227 voor de standaardafwijking in "CM9" berekend moeten zijn op het cellenbereik (H49:H137).

Als je weet wat het antwoord is, dan kan je dat toch ook zelf checken? Of mis ik iets in de vraag?

Ik kan het zelf niet checken want ik werk nog in de Excel 2003 versie.

Wigi
 
Beste Freedotter,

Het is behoorlijk irritant om zo'n 40 seconden te moeten wachten totdat je iets gratis kunt downloaden.

Jouw matrixformule in CM9 luidt:
Code:
=STDEV(ALS((CM$11:CM$480=1);$H$11:$H$480))

In dit specifieke geval kun je ook schrijven:
Code:
=STDEV(H49:H137)

En daar komt exact hetzelfde uit. De formule klopt dus. Maar met een beetje nadenken had je dat zelf ook kunnen doen gezien de antwoorden in http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=426855.

Richard
 
Hmmz, ik deed inderdaad een beetje moeilijk over iets wat vrij gemakkelijk was uit te rekenen....... maar iig bedankt!

Mbt die download link, ik snap dat het irritant is maar ik weet niet waar ik 'm anders kan uploaden. Het bestand is te groot om hem via helpmij in te voegen en voor zover ik weet moet je bij iedere andere upload site wachten als je geen premium account hebt.

Nogmaals, bedankt voor de hulp.
 
Mbt die download link, ik snap dat het irritant is maar ik weet niet waar ik 'm anders kan uploaden. Het bestand is te groot om hem via helpmij in te voegen en voor zover ik weet moet je bij iedere andere upload site wachten als je geen premium account hebt.
Je hebt als Internetgebruiker over het algemeen een homepage bij je provider, waar je hem kunt uploaden en vervolgens een aanklikbare link plaatsen in je bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan