controle maar vooral advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

jong.braster

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2003
betreft: www.mirella-kinderkleding.nl

Ik heb een nieuwe website gemaakt voor de hobby van mijn dochter. Het website maken is inmiddels een hobby van mij geworden. Leuk, maar moeilijk werk.

Als beginner heb ik veel fouten gemaakt en heb ik het idee dat de site nog steeds niet overal goed overkomt. Tevens wordt via Google, als je zoekt op "mirella-kinderkleding" niet de hompage gegeven maar een onderdeel hiervan.
Wat kan beter en wat doe ik fout.
Ik hoor het graag van jullie.

Henk

foto van no no slofjes doet het niet
3 foto's bij home party onderin doen het niet

Laatst bewerkt:
bedankt

bedankt bertus, fout direct opgelost.

Wil je het probleem met Google controleren.

Henk

je hebt de 3 foto's bij home party onderin nog niet aan gepast
bij google klopt het inderdaad niet hoe dat zit weet ik niet

Laatst bewerkt:
betreft: www.mirella-kinderkleding.nl

Tevens wordt via Google, als je zoekt op "mirella-kinderkleding" niet de hompage gegeven maar een onderdeel hiervan.

Je homepage bevat voornamelijk plaatjes, en niet het woord mirella-kinderkleding, dus kan Google er weinig van maken. Dat onderdeel (button.html) heeft het woord "mirella-kinderkleding" in de titel, dus Google vindt dat een goed resultaat, bij gebrek aan beter. Vervang wat plaatjes met de tekst "mirella-kinderkleding" door de tekst "mirella-kinderkleding".

Als je vanaf andere sites op de volgende manier verwijst naar de site: mirella-kinderkleding heb me meer kans dat ie naar voren komt bij Google. (Omdat die verwijzing hier nu al staat, heb je kans dat het al goed komt). Verwacht niet dat Google gelijk is aangepast, dit kan een paar dagen duren.

Jelle

vraagje

Mijn kennis hierover is beperkt maar ik heb de site veranderd en onder de foto's, m.b.v. Frontpage de tekst "mirella-kinderkleding" geplaatst. Tevens nog op een andere plaats.

Maar het moet toch zo zijn dat er geen apart frame vertoond kan worden of heb ik dat mis. Je ziet het nooit bij andere sites.

Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan