Als een bestand ontbreekt, kunt je tot deze oplossing overgaan: het plaatsen van een originele versie van het bestand, met behulp van de cd-rom van Windows. Dat kan met het ingebakken gereedschap Controle Systeembestanden (system file checker). Ga via Start naar Uitvoeren, typ 'sfc' en klik op OK. Daar kunt je ervoor kiezen één of meerdere bestanden uit te pakken. Wat overigens ook geen kwaad kan: alle bestanden laten controleren, want misschien duiken er meer problemen met systeembestanden op.
Nu de vraag.
Als ik nu SFC intyp verschijnt er een fractie van een seconde het venster maar verdwijnt dan weer en zo kan ik de boel niet controleren natuurlijk. Zit deze mogelijkheid eigenlijk wel in XP PRO? Weet iemand hier een oplossing voor? Mijn dank is groot.
Nu de vraag.
Als ik nu SFC intyp verschijnt er een fractie van een seconde het venster maar verdwijnt dan weer en zo kan ik de boel niet controleren natuurlijk. Zit deze mogelijkheid eigenlijk wel in XP PRO? Weet iemand hier een oplossing voor? Mijn dank is groot.