Controle vergaderverzoeken: wel/niet geaccepteerd wordt vaak niet getoond

• Onderwerp starter Onderwerp starter jen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Wij werken met Exchange 2003 en Outlook 2003

Een collega doet een vergaderverzoek namens iemand anders (is gemachtigd).
Het antwoord op dit verzoek komt in de inbox en wordt niet verplaatst en niet geopend.

Waarom wordt dit de ene keer wel verwerkt in de agenda (bij de controle) en de andere keer niet?

Toelichting:
Als je het verzoek opent wordt dit wel geplaatst in de agenda (bij controle zie je dat het verzoek wel/niet is geaccepteerd)
Als het verzoek niet wordt geopend, dan wordt het de ene keer wel en de andere keer niet direct geplaatst (bij controle zie je niet dat het verzoek wel/niet is geaccepteerd)

Heeft iemand hier een verklaring voor? Het openen van de verzoeken kan wel, maar er wordt gewerkt met heel veel vergaderverzoeken waar veel mensen aan deelnemen.

Slecht nieuws. Voor zover mij bekend is het kalender gedeelte in Outlook/Exchange redelijk slecht uitgevoerd. Met name dit soort fouten zijn nooit door Microsoft opgelost. Wat een beetje kan helpen is om ervoor te zorgen dat echt iedereen exact dezelfde versie van de software gebruikt. Maar ook dan blijven er nog zaken die niet werken zoals je logischerwijs zou verwachten.

Ik weet het is een dooddoener, maar in exchange 2010 is e.e.a. veel beter geregeld. Aangezien Microsoft ook niets meer zal verbeteren aan 2003 is het misschien toch het overwegen waard om de overstap te gaan maken. Upgrade dan wel Office als ook de server, want office 2003 samen met een 2010 server werkt zeker ook niet optimaal.

Gelukkig gaan wij ook over op Exchange 2010 en Office 2010. Duurt nog even. Ik had gehoopt dat er een logische verklaring is voor de problemen met 2003. bedankt voor je reactie,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan