• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Controlehistorie in bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarinusPJ

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2013
Ik maak een voorraadcontrolebestand met de volgende opdrachten:

• De artikelnamen kunnen niet veranderd worden door de collega’s, maar alleen door mensen met schrijfbevoegdheid daarvoor.
• De vervaldata van de producten door collega’s kan worden aangepast.
• De vervaldata verkleuren indien ze (bijna) verstreken zijn.
• Een mogelijkheid om datum van controleren en naam te noteren en op te slaan, in hetzelfde bestand, waarbij een lijst ontstaat van namen en data.

De eerste 3 lukken prima, maar ik kom niet goed uit de laatste opdracht. Heeft iemand enig idee? Het mag ook een overzicht zijn op een nieuw werkblad, zo lang het maar in hetzelfde Excelbestand blijft.

Groeten,
MarinusPJ

Wanneer baas Ard ervoor zorgt dat er een binnenkomst- en uitgifte-administratie is, is dit 100% overbodig.

Laatst bewerkt:
Tja, tot die tijd blijft het gewoon een leuke puzzel om m'n kennis te vergroten.:thumb:

Beste,

Ik heb een macro geschreven die bijhoudt wie wat wanneer heeft gecontroleerd. Gegevens in deze volgorde invoeren : datum, naam controleur en vervaldatum product.

Bijlagen

Ik vind 'm geweldig tkint!
Wat zou ik uit de macro moeten weghalen als ik het berichtvenster tussendoor niet wil zien?

Nogmaals bedankt.

Groeten,
MarinusPJ

Beste,

Ik ben blijkbaar vergeten de regel die begint met msgbox te wissen. Ik gebruik een berichtvenster om een macro uit te testen. Dus de regel die begint met msgbox wissen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan