• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

controlelijst urenregistratie met ORT

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgenjacobs

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2012
Bekijk bijlage Controleformulier gewerkte uren met ORT.xlsmHallo allemaal,

Ik heb nu al een tijdje internet en het forum doorgespit met gelukkig goed resultaat.
met de hulp van andere topics heb ik in excel een mooi formulier kunnen maken waarbij ik zelf (en wellicht mijn collega's in de toekomst baat bij hebben.
In dit formulier kan ik de geplande uren zetten (en uitrekenen) en de werkelijk gewerkte diensten. Aan de hand van de laatste kolom rekent excel voor mij de percentage's ORT uit.
Maar nu komt het: Hij houd geen rekening met de feest dagen.
Hoe ik het probeer met de bestaande formules, ik kom er niet aan uit om bij de kolom 160% ook de feestdagen in acht te nemen

de vraag is dus:
Hoe kan ik in de kolom "160%" de gewerkte uren op zondagen en feestdagen laten berekenen?

Ik heb in het verleden (2009 :D) ook al deze vraag gesteld, alleen onder de naam JFMJacobs. Ik had er geen erg in dat ik dit account nog had.
Ik hoor het graag

groets
Jurgen Jacobs

Ik heb hier en daar iets moeten wijzigen , wel met een bijkomende hulpkolom, die kan je nog verbergen of witte letters kiezen, je zat al in de goede richting met je formule.
Ik hoop dat dit voor jou de oplossing is.

Bijlagen

Hoi Jean-Paul

Volgens mij heb je het goed zo!
Helemaal super. Ik ga er nog mee testen maar so far so good!

Thanx

jurgenjacobs

Een mooie dokument, zal zeker een plaats in mijn archief krijgen.

Wat een sheet man geweldig ziet er gelikt uit, :thumb:

ik ben toevallig met ongeveer het zelfde bezig Mischien wil je ook eens naar die van mij kijken kan je mij misschien nog ideeen geven

Ik heb een invul blad per week voor alle werknemers en een overzicht blad van iedere werknemer per week opgedeeld.

Ik ga mijne nu on-line zetten.

Grtz,
Frans

hoi Frans

Ik wil er best naar kijken maar beloof niets.... ;)

heb je hem al online?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heej Jurgen

Ja de titel van de vraag heet "Sheet nachttoeslag"

laat maar weten wat je er van vind:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk bijlage 174054

Ik had zelf nog een foutje ontdekt dus bij deze een nieuwe versie :)

@Frans: Ik heb geen tijd gehad om naar je formulier te kijken. wellicht kom ik er nog aan toe

groets

Geweldig dit! Was ik al een poosje naar op zoek.
Ik heb alleen een vraag..
Ik krijg het blok ort berekenen niet aan het werk en ik ben een leek op het gebied van excel. Krijg steeds een foutmelding en #NAAM te zien in de vakjes...
Wat doe ik fout?

En klopt volgens mij klopt in het E blok de tijd van 122% niet dat moet van 6.00 - 7.00 uur zijn toch??

gr. Arjafala

Dit topic is gedateert, m.a.w. het is ouder dan drie maanden en mag dus met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan