ik streef er nu naar om mijn pc zo snel mogelijk te laten lopen
kheb hem al van 90 seconden naar 50 seconden kunnen boosten
(amd athlon xp 1700+, 1,5 ghz, 80 gigabyte: 7200 rpm, 2 meg cache, 512 mb ram) nu merk ik op dat het controleren van de bios 15 seconden duurt!!! voordat hij begint xp te laden
bestaat er dus een mogelikheid dat hij dit allemaal niet meer controleert zodat ie nog sneller wordt
p.s. voor het systeem dat ik heb: is 50 seconden al mooi? (er start ook msn messenger mee op, bearshare, spywareguard en avg) dankzij bootvis heb ik het aantal van 12 à 13 keer dat je dat groene balkje ziet tijdens het laden kunnen herleiden naar 5
zijn er nog tips om hem nog sneller te laten lopen(die dus wel verantwoord zijn, niet overklokken en al die zaken en geen schadelijke software)

p.s. voor het systeem dat ik heb: is 50 seconden al mooi? (er start ook msn messenger mee op, bearshare, spywareguard en avg) dankzij bootvis heb ik het aantal van 12 à 13 keer dat je dat groene balkje ziet tijdens het laden kunnen herleiden naar 5

zijn er nog tips om hem nog sneller te laten lopen(die dus wel verantwoord zijn, niet overklokken en al die zaken en geen schadelijke software)