controleren wat op pc gebeurd

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyromaantje

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
betse,
ik zoek een handig programma waar mee je alles kan zien wat op de pc gebeurd is,
om namelijk mijn dochter te controleren zei zit altijd op de laptop en verwijderd alle geschiedenis van internet explorer en dergelijke.
alvast bedankt.
mvg

Je kan via Windows Group Policies instellen dat ze geen history meer weg kan gooien :-)
Anders een proxy server instellen en alle internet verkeer via proxy doorsluizen. De logs kan je achteraf allemaal weer bekijken.

Hoi

ik gebruik radmin(hier of daar vind je wel een crack) kan je vanaf een andere pc meekijken op het scherm van je kind alsof je er zelf voor zit,EN eventueel overnemen.

En als keylogger REAL SPY MONITOR of OVERSPY

Succes

er zullen wel reacties komen i.v.m."vertrouwensband" met je kind,dit dacht ik ook maar heb het er toch op gewaagd op te spioneren en nu beklaag ik het me ZEKER niet!!Verdere uitleg hoeft er niet gegeven te worden.

Succes en hou ze goed in het oog, de kids op het internet,er liggen veel kapers voor de kust

Ten eerste zou ik gewoon eens je kind leren vertrouwen, of haar zo hard straffen dat je haar wel kan vertrouwen :P
Ik begrijp het probleem nog minder aangezien je kind een meisje is, moest het een jongen zijn, zou ik al sneller je wantrouwen begrijpen.
Maarja, inderdaad, er bestaan veel programma's voor. Maar bij windows vista heb je zelf een ouderlijk toezicht programma. Maarja, natuurlijk zeer beperkt.
Probeer eens bigbrother. Maar dat is wel een zeer grof programma'tje, dat je alle details laat zien.

Hopelijk was het bruikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan