controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

defaas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 dec 2003
Berichten
0
beste mensen . mijn 1e vraag op deze site!!!!!. is het mogelijk om al mijn computer actieviteiten later na te zien of te recorden.?????
 
Welkom op helpmij.

Zoals het onderschrift van "diversen" duidelijk maakt, is deze sectie voor vragen die nergens anders passen.

Je geeft nu zo weinig informatie dat wij je vraag onmogelijk goed kunnen beantwoorden.

Ik mis bijvoorbeeld de versie van Windows en wat je precies wil monitoren (netwerkverkeer, computergebruik enz)

Als je deze info doorgeeft verplaats ik de vraag naar de juiste plek.
 
reactie tiborv

wat ik wil monitoren is het computer gedrag van mijn dochter . wat waar en met wie ze chat bij voorbeeld email enz daarom wil ik weten of het te controleren is en hoe . mijn systeem is win 98
 
Link???

Tazman mischien kun je er de link bijzetten naar de verplaatsing, dat is makkelijk zoeken voor een hoop mensen die deze man willen helpen.

grtjs jjw
 
Re: Link???

Geplaatst door jjw
Tazman mischien kun je er de link bijzetten naar de verplaatsing, dat is makkelijk zoeken voor een hoop mensen die deze man willen helpen.

grtjs jjw

topic is alleen verplaatst naar de sectie de juiste sectie maar link is zelfde gebleven inderdaad.
 
Welkom op Helpmij

Ik weet niet hoe slim jouw dochter is qua computers en software maar in de map geschiedenis kun je haar surf gedrag bekijken en als ze met de nieuwste msn chat dan kun je de logs van haar gesprekken lezen. Chat ze met een oudere dan kun je msn plus installeren(vergeet niet het vinkje weg te halen bij: sponsors installeren(dat is echt troep)). En daarin kun je ook de logs van haar gesprekken zien.Maar let wel dat kan ze zelf ook en ze kan ze ook uitzetten en de geschiedenis legen.En qua e-mail kun je een rule aanmaken dat ie een kopietje maakt en in een andere map zet.

Suc6
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan