controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dehulk

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2005
graag zou ik eens willen mijn oudste zoon controleren wat hij allemaal vertel op msn met zijn vrienden want die zit er ganse dagen op en als hij weggaat is er altijd iets gebeurd.
kan men zijne paswoord achterhalen om eens zijne geschiedenis te controleren weet tis nie goe wat ik doe maar alvorens er iets gebeurd .
alvast bedankt:(

Met zijn wachtwoord van MSN kunt niets terughalen. MSN slaat niet automatisch zijn chatlogs op, dit moet handmatig gebeuren. En helaas zijn deze alleen aan te zetten als hij aangemeld is op MSN, en hij kan ze ook zelf uitzetten. U zou een webmonitor kunnen gebruiken.

Een goede variant hiervan is UltraVNC. Dit programma'tje installeert u op zijn PC en op uw eigenste. Stel op uw zoons PC zou in, dat u erop kunt kijken als hij bezig is. Dan kunt u op uw eigen PC aanvinken wat u met de PC wilt doen. Kijken wat hij op dat moment aan het doen is, de PC overnemen en noem het maar op. Als alles geinstalleerd is, moet u gewoon op IP adres inloggen op uw zoons PC (vanaf uw eigenste).

En het is helemaal niet verkeerd wat u doet, want schijnbaar moet uw zoon gecontroleerd worden. Als vader heeft u er recht op te weten wat er allemaal met uw zoon gebeurd zolang hij onder uw dak woont. Sorry even mijn mening haha.

Laat even weten als u er niet uitkomt, of als het gelukt is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan