controll fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snakeman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
ey mensen,

ik heb speedfan gedownload leuk programma enzo maar ik wil mijn snelheid van de ventilator wat meer toeren laten maken

p.s speedfan geeft al 100% aan klopt dit of kan hij nog harder mss met ander programma?

Hi,

Even kort en bondig. NEEN. Je fan werkt op 5 V, of 12V en heeft een maximum toerental, Dat kan je niet veranderen. Tenzijn je er 24 V opgooit, maar dan is de fan ook Binnen de paar min. naar de ..........

haha ok maar kan ik nog iets anders doen om mijn pc want minder hitte te late producceren als ik niks doe word hij 44 graden vind ik beetje veel maja wie ben ik ook

Haha 44 Graden veel. Dat is juist heel erg mooi. Maar goed ja als je dit niet genoeg vindt, gooi je er nog een paar fan's bij mits je voeding dit aan kan.

Maar goed je kan ze niet harder laten draaien dan 100%.

es ff kijke hoeveel mijn voeding is en zo es ff kijke(kan dat met een programma?

Nu ja, als je 2 case fans bijzet, dat zal het voor de voeding niet uitmaken. Een 8 cm fan verbruikt +/- 30 à 50 ma. Dus dat kan die wel aan.

Geplaatst door Snakeman
haha ok maar kan ik nog iets anders doen om mijn pc want minder hitte te late producceren als ik niks doe word hij 44 graden vind ik beetje veel maja wie ben ik ook

Mijn CPU is het dubbele geweest..

Waar haal je vandaan dat 44*C. veel is?

En meer dan 100%, je zegt het zelf al, meer dan hij aankan.. Kan nooit goed zijn.

Geplaatst door XP_PC

Mijn CPU is het dubbele geweest..

Waar haal je vandaan dat 44*C. veel is?

88° daar kan je een eitje op bakken(is niet aan te raden natuurlijk):)

Zo even mijn CPU temp gescheckt. 29° dus dat zit wel snor.

Ik vind dat wel erg laag met deze temperatuur, bij mij is het een stuk hoger.

Geplaatst door humpe

Ik vind dat wel erg laag met deze temperatuur, bij mij is het een stuk hoger.

Is wel een Intel, en ik draai geen zware progs, ik heb ook nog 1 voor fan en 2 achterfans zitten, ik denk wel dat dit ok is dan.

Het enige wat mij een beetje zorgen baart is de temp. van de HD. Die zit zo constant rond de 45 à 50°, daar moet ik nog iets op vinden, om die lager te krijgen.

Ik heb ook een intel 3600 mhz en 1gb geheugen en mijn moederbord wordt al 49 C.
de koeling daait al op 2860 RPM.

Laatst bewerkt:
Ik wilde nog wat toevoegen ik heb een aopen kast waar een sleurf in zit met de koeling van mijn cpu rechstreeks naar buiten heeft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan