Controller voor massaopslag

Status
Niet open voor verdere reacties.

francisca0604

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2009
Bij Controller voor massaopslag staat een uitroepteken.
Moet de Drivers opnieuw downloaden, maar ik heb geen schijf meer is helaas zoekgeraakt.
Geen idee waar ik die moet downloaden, ik heb een laptop Acer Aspire met Windows Vista

Ik deed een nieuwe USB stick erin maar die deed dus niet ik kreeg een foutmelding:
Microsoft Windows Network kan netwerkpad niet vinden, deze is niet hersteld ????????

Weet iemand dit ? graag met makkelijke uitleg .

mvg Francisca

Hoi,

Daar komt de makkelijke uitleg:d , op de site van acer je type zoeken en daar de chipset drivers downloaden of geef even je type

Laatst bewerkt:
Hallo

Ja de uitleg is duidelijk heb ik gedaan , maar als ik dan het stuurprogramma laat kiezen van dat apparaat en laat opzoeken op de computer zegt hij dat hij niets kan vinden ??Ik heb dat Zippbestand uitgepakt moet hij hem dan niet automatisch vinden op de computer?

gr.Francisca

Hoi,

Nee als je hem unzipt hebt dan ga je naar die map en dan zal er een exe bij staan deze aanklikken en zou er geïnstalleerd moeten worden.

controler voor massaopslag

Hallo

Dat heb ik gedaan maar geen resultaat, kan het stuurprogramma niet vinden zegt hij??

Gr.Francisca

Nee niet opgelost even met Acer gebeld die wist behalve dit ook geen andere oplossing dan alles opnieuw te installeren.Helaas

Had hetzelfde probleem met een Aspire 9300 en bleek uiteindelijk de driver voor de Cardreader te zijn, download bij Acer de driver TI7412_6in1 Cardreader, uitpakken en daarna op Setup.exe drukken, daarna opnieuw opstarten en het probleem is weg.

En daarmee kan er nu een slotje op dit topic.Het stond al als opgelost en is ook nog eens een paar maandjes oud.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan