koorddanser
Gebruiker
- Lid geworden
- 26 nov 2009
Hoi,
Ik ben een computerleek die wil leren...
Ik kocht een tweedehands pc (Dell optiplex GX620).
Hij was door een firma vakkundig leeggemaakt (lees gewist)...
Ik slaagde er al in om Windows Xp erop te plaatsen en nog wat andere programma's...
Internet werkte niet...
Toen ik bij apparaatbeheer keek zag ik dat er een aantal hardware toestanden nog niet functioneerden... (vraagteken)
Ik vermoed dat ik daarvoor nog de drivers moet vinden...
Ik zocht bij Dell en via de Service tag 9LR862j vond ik een heleboel dingen...
Wat heb ik echter nodig?
De vraagtekens bij apparaatbeheer staan bij Multimedia controller, ethernet controller (ik denk dat dit de reden is dat internet niet wil), SM-buscontoller (geen idee waarvoor deze dient) en video - controller en video VGA controller...
Ik hoop dat mijn vraag in de goede rubriek staat en dat iemand mij een beetje op weg kan helpen...
Alvast bedankt!
Ik ben een computerleek die wil leren...
Ik kocht een tweedehands pc (Dell optiplex GX620).
Hij was door een firma vakkundig leeggemaakt (lees gewist)...
Ik slaagde er al in om Windows Xp erop te plaatsen en nog wat andere programma's...
Internet werkte niet...
Toen ik bij apparaatbeheer keek zag ik dat er een aantal hardware toestanden nog niet functioneerden... (vraagteken)
Ik vermoed dat ik daarvoor nog de drivers moet vinden...
Ik zocht bij Dell en via de Service tag 9LR862j vond ik een heleboel dingen...
Wat heb ik echter nodig?
De vraagtekens bij apparaatbeheer staan bij Multimedia controller, ethernet controller (ik denk dat dit de reden is dat internet niet wil), SM-buscontoller (geen idee waarvoor deze dient) en video - controller en video VGA controller...
Ik hoop dat mijn vraag in de goede rubriek staat en dat iemand mij een beetje op weg kan helpen...
Alvast bedankt!