conversie Encore -> Finale Notepad (*.ENC -> *.MUS)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0671

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Ik heb een verzameling bestanden die gemaakt zijn met het muziekprogramma Encore. Ik maak geen gebruik van Encore, maar van Finale Notepad (de gratis versie). Deze versie kan GEEN bestanden van Encore inlezen (het grotere broertje van Finale Notepad - dat is Finale kan dat wel). Hoe kan ik toch mijn Encore-bestanden converteren naar .MUS-formaat (of wie heeft de mogelijkheid dit voor mij te doen)?

Ik neem aan dat je, zoals je al aangeeft, Finale moet hebben, want Notepad ondersteunt geen andere formaten, zelfs geen midi. Anders had je misschien via die weg kunnen importeren.

Juist, en omdat ik zelf Finale niet bezit (alleen een demo - waar 'save' is uitgeschakeld), ben ik op zoek naar een andere conversiemogelijkheid of misschien is iemand bereid een aantal files voor mij te converteren.

Ik kan ze wel omzetten met Finale, zolang dat niet tegen de huisregels ingaat. Een andere pakket dat het om kan zetten lijkt me uitgesloten, omdat het nu eenmaal de bedoeling van de makers is dat je daarvoor Finale nodig hebt.

Hartelijk dank voor je aanbod.
Mijn e-mailadres is guido DIT_HOORT_ER_NIET_TUSSEN at vanharten PUNT net
Kun je mij je e-mailadres geven, zodat ik je kan mailen?
Alvast hartelijk dank
Groet,
Guido

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan