• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Conversie engelse instellingen naar nederlandse instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Backero

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2004
Hoi all,

Bijgevoegde file heb ik ontvangen vanuit engeland. In de file staan negatieve waarden (vb. 300,137.68-). In euro zou dit dus -300.137,68 moeten zijn. Hoe kan ik dit het makkelijkst en snelst naar onze waarden converteren. Ik heb het al geprobeerd via celeigenschappen, maar ben er nog niet in geslaagd om het goed te krijgen.
Bekijk bijlage test.xlsx
Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groeten,

Backero

dat kan inderdaad via cel eigenschappen, edoch niet via de groep "valuta" maar "financieel" of custom gebruiken natuurlijk.

Dat heb ik al verschillede malen geprobeerd en dat lukt helemaal niet. Er is iets aan de file waardoor ik het niet zo makkelijk kan gaan omzetten, maar ik weet niet wat.

Groeten,
Backero

hmm alles selecteren en taalinstellingen van het document veranderen van engels naar nederlands zou KUNNEN helpen. Anders moet ik het je antwoord schuldig blijven.

Backero,

De bedragen zijn als tekst ingevoerd. In de cellen bevinden zich ook spaties. Ga maar eens op een getal staan en druk op F2. Ga met de pijltjes toets naar links en je zult zien dat er spaties staan.

In de bijlage heb ik geprobeerd uit te leggen hoe dit opgelost kan worden.

Bijlagen

Hoi Gerard,

Bedankt voor je hulp. Dit was inderdaad wat ik nodig had.
De formules met Links en Rechts kende ik nog niet, maar zo zie je dat je iedere dag wat kan bijleren.

Je hebt hiermee mijn vraag opgelost :D

Groeten,
Backero

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan