Conversie evaluatieversie M.O.P.2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

ocari

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Beste mensen,
Ik heb de evaluatieversie van Microsoft Office Professional 2007 eertijds geinstallerd.
Deze vervalt per 31 juli a.s.
Kan ik deze terugconverteren naar mijn vorige Microsoft Office Professional 2003 ?
En zo ja, hoe doe ik dat ?
Hoe en waar kan ik zien of deze M.O.P.2003 (nog) geinstalleerd staat op mijn pc ?
Voor advies bij voorbaat dank.
ocari

Als je zelf Office 2003 niet verwijderd hebt vóór de installatie van Office 2007, dan zal die nog steeds op je computer staan.
Natuurlijk kun je nakijken d.m.v. Configuratiescherm -> Software of dat idd. het geval is.

Ik raad je wel aan om na te kijken of (na deïnstallatie van Office 2007) de koppelingen van Excel bestanden en Word documenten weer terug zijn gezet naar Office 2003. Is dat niet het geval, dan even Office 2003 herstellen via Configuratiescherm -> Software -> klikken op Microsoft Office 2003, en kiezen voor Wijzigen. Daar dan aangeven dat je Office2003 herstellen wilt.

Succes,

Tijs.

Als je zelf Office 2003 niet verwijderd hebt vóór de installatie van Office 2007, dan zal die nog steeds op je computer staan.
Natuurlijk kun je nakijken d.m.v. Configuratiescherm -> Software of dat idd. het geval is.

Ik raad je wel aan om na te kijken of (na deïnstallatie van Office 2007) de koppelingen van Excel bestanden en Word documenten weer terug zijn gezet naar Office 2003. Is dat niet het geval, dan even Office 2003 herstellen via Configuratiescherm -> Software -> klikken op Microsoft Office 2003, en kiezen voor Wijzigen. Daar dan aangeven dat je Office2003 herstellen wilt.

Succes,

Tijs.
Tijs,
Bedankt v oor het advies. Ga ik opvolgen.

Tijs,
Bedankt v oor het advies. Ga ik opvolgen.

Jammer genoeg is Office 2003 verwijderd. Staat niet meer op Configuratiescherm/software.
De huidige pc heb ik 'n jaar of twee geleden overgenomen van een kennis. De installatie- cd voor Microsoft Office 2003 is niet meegeleverd.De kennis heeft deze cd nu ook niet meer. Een nieuwe cd kopen is op dit moment geen optie.
Mogelijk dat iemand van het forum mij aan de betreffende cd kan helpen ?
Of alleen aan de licentiecode ? In dit geval mag het ook van een latere jaargang zijn.
Bij voorbaat dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan