conversie filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

tienka

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2007
wie kan mij helpen met email bijlage in dokument te openen
ik krijg steedt te lezen dat hij de conversie filter niet kan vinden
dus kan hij niet converseren

Vertel eerst eens even wat voor een bestand het is, die bijlage... en dan vooral de letters achter de . [punt] dus: naam.jpg, naam.ai , naam.doc.... enz. Dan kunnen wij hier hoogstwaarschijnlijk binnen enkele seconden zeggen met welk programma je het kunt openen... danwel converteren....

Bericht verplaatst naar een betere sectie.

Vertel eerst eens even wat voor een bestand het is, die bijlage... en dan vooral de letters achter de . [punt] dus: naam.jpg, naam.ai , naam.doc.... enz. Dan kunnen wij hier hoogstwaarschijnlijk binnen enkele seconden zeggen met welk programma je het kunt openen... danwel converteren....

het is een muziek blad see do wide see-bas zoveel megabites verder staat er niks achter
een wordview document

Laatst bewerkt:
Als je nu op die bijlage klikt 1x links, 1x rechts en dan "opslaan als" staat onder in het schermpje de extensie [3 lettertjes achter de punt]......

In het vakje met de bestandsnaam [net boven het vakje waar all files staat], staat dus wel de naam see do wide enz. zonder .xxx ??? Kun je mij dat bestand mailen?
erpcity@home.nl
Dan kan ik even een poging doen.....

Tienke, het zijn beide gewone Word documenten...... [extensie is .doc]
Heb jij Word op jouw PC? Zo ja, dan is er iets in outlook mis met de link naar Word.
Leuke liedjes uit de tijd van Stuyvesant........

dat gebeurt ook maar er staat bij mij alleen de tittel song

Tineke...
Beide documenten bestaan uit maar 1 blad [staat ook onderaan de pagina: blad 1 van 1]
en dit klopt ook wel met de bestandsgrootte..... Kun jij wel de noten en de tekst zien?

Leo

Als jij Word op jouw systeem hebt zit het probleem waarschijnlijk in het feit dat deze documenten met een nieuwere versie van Word gemaakt zijn dan die jij hebt....
Ik converteer beide bestanden nu even naar PDF zodat je deze met acrobat reader kunt openen........ Heb je geen acrobat reader dan kun je deze hier downloaden:
http://www.adobe.com/nl/products/acrobat/readstep2.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan