Conversie OE > Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coen111

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2001
Wie heeft ervaring met de conversie van Outlook Express naar Outlook? Ik wil wel overstappen, maar liefst met alle gegevens (alle mappen met berichten), maar in ieder geval met conversie van het adresboek. Volgens mij lukt het niet. Is het iemand echt gelukt om de gegevens van het adresboek van OE te converteren naar Outlook?
Coen.

is heel simpel,zoek op je computer naar een wab bestand (dit is het adresboek bestand) en onthoud de lokatie ga dan naar outlook en importeer dit adresboek.

Was het maar zo simpel, Messy. Heb je het zelf al eens gedaan? Het begint er al mee dat Outlook itt tot Outlook Express geen exporteer/importeer functie kent. Ook heeft het Outlookadresboek geen wab-formaat.
C.

ik heb het zelf al eens gedaan en is heel makkelijk met bijv. outlook 2003

ga naar bestand/import and export

dan kies je voor internet mail and adresses dan kies je voor oulook express 4.x.x.x.x.x druk op ok en finish klaar

Messy, als ik je kon zoenen dan deed ik het! Ik probeer dit al heel lang voor elkaar te krijgen.

Misschien heb je ook nog een tip voor mij. Ik heb mijn honderden mailcontacten gerangschikt in mappen in het adresboek van Outlook Express. Alleen de map Contactpersonen-van-de-hoofdidentiteit wordt geïmporteerd. Nu kan ik alle contactpersonen in die map zetten, maar dan ben ik mijn overzichtelijke indeling kwijt. Heb je hiervoor een oplossing?

Coen.

kan er niet op komen, ben namelijk zelf niet zo overzichtelijk ingesteld (of te wel mijn leven is een chaos)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan