conversie samenvoegdocument Word 97 naar Word XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvsoest

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Berichten
741
Hallo,

Ik heb een 300-tal Word-97 documenten met daaraan samenvoegbestanden(txt-bestanden) gekoppeld. Nu blijkt dat als ik ze open in Word XP ik de koppeling opnieuw moet maken en dat de bestaande koppeling niet netjes begrepen wordt door XP.

Heeft iemand nog een goede tip om deze 300 documenten anders dan handmatig aan te passen te converteren?

Bedankt vast voor tips!
 
Hoi J, :D

Lijkt me sterk dat dit komt door de nieuwe XP-versie! (hoewel, we sluiten nooit iets uit)
Het lijkt mij logischer dat deze bestanden een keer van locatie zijn veranderd van de ene pc naar de andere of in een netwerk! (op dat moment ben je ook de koppeling kwijt)

Moet je enkel het gegevensbestand opnieuw opzoeken of moet je ook alle velden opnieuw in het bestand zetten?

Mij lijkt, het eerste...

Dat is toch op zich voor die ene keer toch niet zoveel werk? (de koppeling herstellen)

Ja, ok het zijn een paar honderd bestanden, maar ja zolang je verder de bestanden niet verplaatst, hoef je het niet meer te doen!

Er zal vast wel een manier zijn, om dit te automatiseren, vermits de database overal hetzelfde is! (anders is het nog onbegonnen werk)

Maar ja, ik zou persoonlijk gewoon opnieuw de koppeling tot stand brengen.

Jammer, dat ik geen handigere info heb!

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan