Conversieprogramma Outlook naar Outlook Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Ik wil van Windows en Outlook over naar Apple op mijn laptop, een Powerbook G4. Dat mailprogramma kan echter alleen maar makkelijk van Outlook Express mijn adressenbestand inlezen. Nu wil ik dus exporteren van Outlook naar Outlook Express op mijn gewone PC, maar mislukt het zoeken naar het benodigde conversieprogramma A3561430.CAB op de softwareschijf.
Heeft iemand dit probleem met een download kunnen oplossen? Of andere tips?
Dank en groet van Peter den Haring

Waarom niet simpel in OE: Bestand, Importeren, E-mail-accountinstellingen, Microsoft Windows Messaging of Exchange of Outlook, Volgende, bolletje selecteren, Volgende, Voltooien?

Conversie Outlook naar OE

Dank voor je goeie tip, maar helaas, dan gebeurt er niets. Mijn oude adressenbestand wordt niet overschreven door het nieuwe. Alsof hij de plek van Outlook niet kan vinden. Hoe heet het adressenbestand van OUTLOOK en in welk van de Officemappen zou ik dat moeten zoeken? Dan kan ik precies aanwijzen waarvandaan OE moet importeren, i.p.v. dat ik exporteer vanuit Outlook.
Dank van Peter

C:\Documents and Settings\jouw_gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Identities\{lang_getal}\Microsoft\Outlook Express.

naam Outlook adressenbestand?

Hi Boeing,

Je schrijft: C:\Documents and Settings\Peter den Haring\Local Settings\Application Data\Identities\{lang_getal}\Microsoft\Outlook Express.

Je bedoelde bij Outlook Express vast OUTLOOK, mag ik aannemen? OF IS OUTLOOK SOMS EEN ANDERE, LATERE VERSIE VAN OUTLOOK EXPRESS?

Helaas vind ik LOCAL SETTINGS/ Application DATA alleen terug onder de map THUNDERBIRD, het mailprogramma dat ik vroeger gebruikte maar dat ik nooit verwijderd heb. Moet ik dat soms wel doen?.
Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan