• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Convert to number

Status
Niet open voor verdere reacties.

renatevangroen

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2013
Goedemorgen,

Ik wilde een bestand converten to number, echter wertke dat niet, alleen als ik een harde enter doe achter de cel.
(anders werkt mijn verticaal zoeken functie niet). Ik zie ook geen groen driehoekje in de cel staan, echter als ik achter een andere pc zit zie ik dat wel bij het zelfde bestand.
Ik probeerde ook al met celeigenschappen het aan te passen en werkte ook niet,
Hoe is dat mogelijk dat het bij de ene pc wel zichtbaar is en bij een andere niet en hoe kan ik ervoor zorgne dat ik niet steeds hoef te switchen?

Gr.

Je kan eens proberen met een 1 in een willekeurige cel te zetten.
Deze 1 copiëren en dan de kolom met tekstcijfers selecteren en via Plakken - Speciaal - Vermenigvuldigen.
Meestal helpt dat soms ook niet en kan je dit ook proberen:
Copiëer de hele kolom en plak ze in een hulpkolom, opgemaakt als standaard, ook via plakken-Speciaal maar dan waarden.

Wil dat allemaal niet lukken post dan een bestandje met dat probleem.

Als ik het bestand zal sturen zal je het probleem niet hebben, heb het gevoel dat het een instelling is van excel. De oplossing die jij omschrijft werkt, mijn dank daarvoor! Alleen de grote vraag blijft hoe het mogelijk is dat dit computerspecific is....

Goedemorgen Renate,

Ik denk dat de foutcontrole op de ene computer uit staat en bij de ander nog aan.
Ga hiervoor naar Extra - Opties - (tab) Foutcontrole en kijk of bij beide het vinkje bij 'Foutcontrole op de achtergrond inschakelen' aan staat.
Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan