converteren database

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem ik wil mijn database converteren naar bestandsindeling 2002,2003 (hij is nu 2000).
Ik volg de popup schermen en vervolgens krijg ik een scherm dat hij de naam van de database niet kan terug gewijzigd ( hij schrijft hem volgens mij eerst weg onder naam_9.mdb en vervolgens moet hij hem dan weer naar naam.mdb terugzetten )
De conversie wordt beeindigd en alles is zoals het was, net niet hetgeen ik wil.

Wie kan mij helpen

groet

gregor
:thumb:

Mag ik je ook vragen naar de reden om te gaan converteren?

Wist hij die naam_9.mdb of laat hij die staan?

converteren

naam_9.mdb blijft niet staan

en de reden, tja ik moet voor een programma laten draaien op sql server 2000 en volgens mij gebruikt acces sql 7, dus ik dacht als ik mijn database nu converteer heb ik daar in ieder geval geen last van(het zal vast wel niks met elkaar te maken hebben maar goed, beter voorkomen dan genezen)

even toevoeging ik maak gebruik van replica's

Bij voorbaat dank

gregor;)

Als het niet hoeft zou ik er gewoon van afblijven, mijn ervaring met automagisch converteren bij oudere versies van access zijn nogal bedroevend. Wel leuk om een auto id ineens in een floating point te zien veranderen overigens. Maar microsoft kennende werkt dit vast tegenwoordig vlekkeloos :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan