Converteren naar NTFS

Status
Niet open voor verdere reacties.

freaksjow

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo, ik heb hetzelfde probleem maar kom niet uit de oplossing

Als ik het bovenstaande gedaan heb en bij de X mijn driver invul, in dit geval D krijg ik de vraag.......voer het huidige volumenaam voor station D. Wat moet ik daarmee doen.

Thx alvast, grtz Martijn

Oké bedankt, ik las echter net dat het omzetten niet meer terug omzetbaar is...... ook niet via systeemherstel???

Kan ik 'm gewoon omzetten zonder verder problemen te krijgen met verloren bestanden of programma's die het niet meer doen?

Ik wil nl. een spel uitpakken van 4.6gb maar die staat op m'n D schijf maar FAT32 staat op m'n C schijf. Op allebei m'n schijven staan programma's die ik regelmatig gebruik en de computer is van m'n vriendin dus als ik iets sloop wordt ze gek!!!!

Doen of maar laten zitten?????

Thx

Beide schijven zijn nu fat32?

In de meeste gevallen gaat het zonder data verlies en zullen alle applicaties het blijven doen. Maar het kan natuurlijk altijd fout gaan.

Oké, is het beter om allebei de schijven te veranderen of is alleen de D schijf ook goed?

Ik ging zojuist proberen m'n schijf om te zetten maar hij zegt het volgende:

Convert kan niet worden uitgevoerd omdat het volume door een ander proces wordt gebruikt. Convert kan wel worden uitgevoerd als dit volume eerst wordt ontkoppeld.
ALLE GEOPENDE INGANGEN NAAR DIT VOLUME WORDEN IN DAT GEVAL ONGELDIG
Wilt u een ontkoppeling van dit volume forceren? j/n

En af en toe heb ik wel eens last van ernstige systeemfouten, zou dat minder worden als ik ook mijn andere schijf convert?:cool:

Wat een vragen allemaal hé!? In ieder geval bedankt alvast alweer.:confused:

Grtz, Martijn:thumb:

Je kunt op J drukken anders gebeurt er niks.

Ik denk dat systeemfoutmeldingen niet verholpen gaan worden door een convert

Via de CMD formateren met de volgende codes

format a: /FS:NTFS
of
CONVERT a: /FS:NTFS

De letter bijv A: staat voor letter van het station

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan