converteren van fat32 naar ntfs

• Onderwerp starter Onderwerp starter ajc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ajc

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2001
Omdat ik video ben gaan bewerken heb ik een externe harde schijf van 80gb (iomega) aangeschaft. Dit is een fat 32 schijf.
Via de opdrachtprompt wilde ik hem converteren naar ntfs, zodat ik tenminste elke keer mijn films in 1x kan downloaden ipv telkens maar 17 minuten.
Maar er wordt melding gemaakt dat het volume (de iomega schijf neem ik aan) door een andere proces wordt gebruikt, er kan wel geconverteerd worden als het volume wordt ontkoppeld, alle geopende ingangen naar dit volume worden dan ongeldig.
Daar word ik knap zenuwachtig van, want ik weet niet wat dit betekent, alles werkt nu wel, zij het omslachtig, en ik weet niet wat ik er voor terugkrijg. Mijn interne harde schijf is wel ntfs en opgedeeld in 3 partities.
Weet iemand wat dit allemaal betekend?
Alvast bedankt

koop partiton magic 8 of leen hem ff van iemand gebruik de opstartdiskettes die je moet maken tijdens instalatie boot daarvan en maak er ntfs van... dan draaid er geen enkel programa op in dos

Dat komt, denk ik, door de Distributed Link Tracking Service. Als je deze uitzet, krijg je dan nog een melding? Op zich kan je melding negeren, omdat je geen delen van je systeem op die schijf hebt.

(start-uitvoeren-services.msc)

bedankt voor jullie reacties

Het probleem is opgelost.
Ik heb de oplossing van caveman gevolgd, omdat die mij het simpelste leek en meteen goed!
bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan