converteren van xdiv bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

schuitje

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2009
hoe kun je een xdiv of divx film bestand omzetten naar een ts_video bestand om en daarna te branden en ze dan afspelen op mijn huiskamer dvd speler moet ik dan eerst bepaalde codecs downloaden en met wat voor programma doe je zoiets,
wie weet hier raad op.

Hoi,

Je zult een converter moeten downloaden, om dit te bewerkstelligen! Winavi is een goede converter hiervoor. (niet gratis) Misschien kun je deze via torrents of usenet downloaden.

Daarna kun je het dvd bestand branden met nero express!

Er zijn er vele betaalde en gratis programma's al moet ik eerlijk bekennen dat wat de gratis programma's betreft, ik er nog steeds geen heb gevonden die helemaal aan mijn verwachtingen voldoet.
Als je toevallig Nero op je machine hebt staan ben je klaar, een subtool van Nero (ic. Nero Vision Express) regelt het prima voor je.

Houd daarbij wel in de gaten dat deze tool niet voor Vista en niet voor Win 7 geschikt is.

Geen Nero op je systeem?

ja ik heb nero 7 en heb dat al geprobeerd maar dan geeft hij een melding dat ik om dat bestand te converteren eerst moet upgraden voor een bepaalde sleutel maar die kost wel 24.99
gr.schuitje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan