Convertstekkertje

Status
Niet open voor verdere reacties.

HellupUandMe

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hallo,

Iedereen weet wel dat er van die blokjes bestaan waar je tulpstekkers indoet en je 'm dan op een scart ingang op je tv kan aansluiten. Maar kan dat ook andersom?
Dus dat je een soort van blokje hebt waar je een scart kabel in doet en dat er tulp stekkers aanzitten die je ergens anders op kan aansluiten.
Ik hoef alleen maar te weten of dit bestaat maar als iemand me een link naar een afbeelding kan sturen zou dat ook wel fijn zijn

Bedankt allemaal! Maar ik bedoel zeg maar meer iets waar je een scart kabel indoet, en het signaal overgaat op tulp. Dus zegmaar zo:

(scart kabel)-> gaat in een blokje/verloopstekkertje -> en je krijgt drie tulp stekkers als output die je ergens in kan stopppen.

Laatst bewerkt:
1. Waarom specifiek een verloop blokje en niet mijn kabel.
2. ErpCity geeft jou systeem waarbij het enige verschil is dat je nog een extra tulp kabel nodig hebt

en deze is er ook nog: (plaatje is link naar site)

Laatst bewerkt:
Die laatste is de mooiste... zit ook nog een omschakeling op van input naar output....

Zelf heb ik altijd de voorkeur voor zo min mogelijk connectors in de lijn, lijkt mij verlies opleveren...

Ja daar heb je een punt. Het enige wat ik eigenlijk nodig heb is iets wat het beeld dat je computer door geeft aan je beeldscherm ook wordt door gegeven door tulp stekkers.
Ik heb op m'n grafische kaart alleen iets wat lijkt op een s-video uitgang, maar dan met meer gaatjes, dus voor meer pinnetjes. Heeft iemand nog een idee?

Update: Laat maar, ik heb al een kabeltje gekocht. Heel erg bedank allemaal!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan