ConvertXtoDVD "er zit geen schijf in de brander"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dekip
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dekip

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2009
Ik heb een klein vraagje, ik heb ConvertXtoDVD gebruikt om 4 afleveringen van me favo anime om te zetten in dvd en daarna te branden, alleen het bestand zegt dat er geen schijf in de brander zit! (Nee hij zit niet in het verkeerde station..). Wat moet ik nu doen? En als het aan het progamma licht, kan ik anders ook de Video en audio map kopieren en met windows branden?
Alvast bedankt

Zover ik weet kun je, mits de bestanden uit de Video-map .VOB, etc. zijn, ze gewoon branden met Windows. Gewoon de twee mapjes inderdaad kopiëren naar de te branden schijf en dan zou het moeten werken.

Windows zecht ook dat er geen schijf in zit, hoewel andere (software) schijfen het wel doen.

Dus lege schijven herkent hij niet en schijven waar content op staat wel?

Dat probleem heb ik ook bij mijn laptop, maar wat daar nou precies de oorzaak en de oplossing van/voor zijn, is mij ook nog niet duidelijk. Hoop dus dat iemand hier wel wat op weet.

Heb je overigens er wel mee kunnen branden? Eventueel de goede CD's/DVD's? Volgens mij kan niet elke brander bijvoorbeeld RW+/- branden, etc. Dus lukt het eventueel ook niet met een ander merk en type beschrijfbare schijf?

Ik heb ook nog van de bruna, alleen die moet volgens windows geformateerd worden :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan