convertxtodvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelmer 1

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2010
Hallo, Ik hem sinds gister convertxtodvd. Nou wil ik een film converteren naar bv dvd-video zodat ik het kan branden en op een dvd kan zetten. Ik heb de film al een keer omgezet maar ik snap niet, (want ik heb gelezen dat convertxtodvd in veel formaten kan converteren), hoe ik kan instellen naar wat voor een formaat ik wil converteren. Ook heb ik naar de map gezocht en kon het niet vinden.

Hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.

PS

Ik heb niet veel verstand van branden, converteren enz. Aan, voor mij moeilijke uitleggen, zou niet veel helpen.

ConvertXtoDVD zet naar .VOB bestanden om, dan doet hij in twee mappen, namelijk audio en video.
Deze twee mappen kan je later zo op een dvd branden, dan pakt de dvd-speler hem.
ConvertXtoDVD installeert de bestanden meestal in de map ConvertXtoDVD, deze staat normaalgesproken in Mijn Documenten.
Je kan natuurlijk ook even zoeken op je computer.

bedankt

Bedankt, ik ga de film voor de zekerheid nog een keer converteren. En dan branden en op een dvdtje zetteen. Hoop dat mijn dvdspeler hem dan leest. Als ik onderweg nog vragen tegenkom vraag ik ze nog wel. laat wel even weten als alles gelukt is:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan