cookie behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gilmour

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2009
Ik maak regelmatig mijn temp files leeg en zo ook mijn cookies. Graag wil ik het cookie van gmail behouden, omdat ik dan altijd bij mijn mail kan komen zonder steeds opnieuw in te loggen. Kan ik eeen cookie een soort van vaste status toekennen?

Nee, maar je kunt wel een programma als CCleaner gebruiken (zet tijdens de installatie alleen de bovenste 2 vinkjes bij het keuzemenu, want anders krijg je er een search-bar bij in je browser(s)).
Vink bij de start van CCleaner cookies uit. [Als je (ook) Firefox gebruikt klik dan ook even op het tabblad Applicaties en vink bij Firefox ook de Cookies uit.]

Maak je dan schoon met CCleaner, dan blijven de cookies gespaard. Dit is precies de manier waarop ik dat doe, want ook ik wil niet onnodig inloggen.

Tijs.

Zoals Tijs aangeeft kan dat, maar er is een betere methode. Iedereen wil een cookie plaatsen, de meeste zijn onschuldig, maar er zijn er ook bij met een gemiddeld of hoog risico. Het beste is toch alle cookies consequent te verwijderen.

Nu zit je met de wachtwoorden/inloggen. Kijk en uitsluitend die betreffende cookies kun je behouden.
Zie afbeelding. Zit onder Opties > Cookies. Kijk zelf even.

Let op, dat je dan wel onder > Cleaner > Tabblad Windows en Tabblad Applicaties cookies aanvinkt.

1-20091126-6ae1ca.jpg

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan