Cookies aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0164

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2012
Berichten
80
Hallo, ik heb een erg erg vervelend probleem. Ik kan niet meer inloggen op onder andere twitter en Gmail.
Bij Gmail krijg ik de volgende melding:
De functie voor cookies in uw browser is uitgeschakeld. Schakel deze functie in. [?]

Mijn cookies staan gewoon aan, op Chrome en Internet explorer krijg ik dezelfde error. Net heb ik firefox geinstalleerd en die geeft ook dezelfde error.
Wat kan ik hieraan doen?
Browsergegevens wissen heb ik ook al gedaan
Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bram probeer eens dit te doen. Inschakelen, ga naar je "Internet opties". Klik hierna op het tabmenu "Privacy" en schakel "Accepteren van alle cookies" aan.
 
Hoi Bram,

Ik ken het heb hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd om iemand van google of gmail te bellen. Dat is nou net het probleem; dat wil tegenwoordig niet eens meer.
Ik sta op het punt om Gmail op te zeggen. Ze gaan ervan uit dat we alleen Google Chrome hebben. Andere opties bestaan niet meer (Waarschuwing ik ben geen deskundige).

Ik heb geen verstand van computers vandaar dat ik liever iemand heb waar ik mee kan bellen, mogelijk gebruik ik een oudere versie maar geef dan gewoon een bruikbare tip. GMAIL is wat mij op dit punt betreft over en uit.
Meldingen over cookies en alleen maar oplossingen vanuit Google Chrome. Tot nu toe kon ik alles simpel oplossen via internet, echter zoals het me nu gaat via gmail kost het me teveel tijd. Ik heb het antwoord niet kunnen vinden op internet en dat op zich is opmerkelijk. Mocht iemand een oplossing hebben hoor ik het graag.

Ik sta open voor elke oplossing die nog wordt aangeboden (bij voorbaat dank), maar Gmail is wat mij betreft over en uit.
Graag ontvang ik een telefoonnummer of adres van gmail waar ik klacht kwijt kan.

Vr. Groet GW
 
Hier kun je diverse wegen bewandelen. Ik gebruik zowel gmail alsmede de browser van Google en heb geen enkele probleem. Klikje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan